Istota reklamy w Internecie

Dodane: 20-04-2015 11:30
Istota reklamy w Internecie Pozycjonowanie to ostatnimi czasy bardzo istotna gałąź informatyki. Krótko o AdWords oraz pozycjonowanie katowice. Zapraszam

Google dla biznesu - AdWords i pozycjonowanie

Oczywiste, że dobre jest to, że zwiększa się liczba potencjalnych klientów. Za tym jednak zwiększa się także ilość firm świadczących tego rodzaju...usługi, co czasami wypada dość kuriozalnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do listy świadczonych usług prawie wszyscy, którzy zajmują się czymkolwiek związanym z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się stronami, albo prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.

Więc teraz jest czas, żeby spojrzeć na drugą stronę medalu. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Przedsiębiorcom się wydaje, że SEO nie może być drogie. Cóż - może na jakieś naprawdę mało konkurencyjne frazy da się niedrogo. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo.


Twoja firma w internecie

SEO zza kulis to nie jest taka łatwa praca. Wielu właścicieli firm nie ogarnia, z jakiego powodu nie ma błyskawicznym rezultatów, lub dlaczego jest coraz drożej.

Trzeba zrozumieć jeden prosty fakt - to, że SEO jest coraz bardziej powszechne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje dobre i złe strony.


Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady

Mam firmę, stronę www i co dalej? Czyli o tym jak wykorzystać internet w celach biznesowych. Przede wszystkim sprawdź jak radzi sobie konkurencja. Masz kilka opcji, można skorzystać ze wszystkich na raz, co powinno dać najlepszy efekt.

Po pierwsze - pozycjonowanie. Jeżeli działasz na rynku lokalnym i konkurencja nie zdążyła jeszcze docenić znaczenia wyszukiwarki Google, to nie powinno wyjść zbyt drogo. Jednak gdy słowa kluczowe mają wysoką konkurencyjność i zasięg ogólnopolski, to musisz uzbroić ię w cierpliwość bo pozycjonowanie trochę potrwa, i musisz szykować się na większy wydatek.


Facebook i biznes - udane małżeństwo?

Media społecznościowe to modny temat. Mówi się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się także o zagrożeniach.

Profil na Facebooku mają prawie wszyscy. Mało kto jednak zamieszcza tam materiały w sposób przemyślany - zdjęcia potomków, domów, aut, zdjęcia z wyjazdów, z imprez. Lajkowanie bezsensownych treści , etc.). A coraz częściej to co umieszczamy na Facebooku, ma znaczenie w "realu". Jeżeli rozsyłamy CV, bo chcemy mieć pracę, możemy zakładać, że zanim szef nas przyjmie, to przejrzy nasze konto. Czy jest się czego bać?
Jeżeli nie umieszczamy wszystkiego jak leci, nie dajemy lajków gdzie popadnie, to możemy być bezpieczni. Jednak każdy może dowiedzieć się co lubimy, na kogo głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy kasę, na jakim standardzie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są informacje prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Nie zapominajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie świetnymi pracownikami, jednak jeżeli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.



© 2019 http://weekend.rybnik.pl/